Oplanerad backträning idag!

Ibland blir den oplanerade träningen en bra träning! 

Jag stod i köket och hade precis tagit mig en snabbfika med ett fröbröd och kaffe och skulle börja städa... 
Då plingar ett SMS upp i mob från min bror. Om jag skulle med och springa!

Underbart! Jag är ju inte den som är den och inte kan byta tanke... 
Jag släppte allt och bytte om. 
Vad gör det om jag städar idag, imorgon, direkt eller en annan dag? 

För hurra vad bra man mår efter att röra på sig! Kan lova att städningen kommer gå så mycket bättre efter det här! 


Vi körde ett intervallpass i backe. Vi har inte kört mycket explosiv träning på länge så vi började inte med så många intervaller. Benen stummnade regält efter 6ggr för mig och 8ggr för bror. 
Vi var ute totalt ca50min med uppvärmning, vila mellan intervallerna och nedvarvning. 




Vi sprang 30sek rush uppför och sen ner tillbaka till start gånger 6gånger... Kan väll inte vara så jobbigt!! Eller?

Kommentera här: