Jaga den där känslan!

Idag har det varit en helt fantastisk förmiddag! Jag längtade redan från igår på att få kliva upp idag, lite som när man var liten och väntade på tomten =) Polmans kollegor hade lovat fin väder och värme! Så jag skulle ut och paddla kajak i högbo. 
 
 
 
Så fort jag vaknade lastades kajaken på bilen och upp mot högbo jag for. Och vilken förmiddag det blev. Jag har sett högbo från en annan vinkel. Från vattnet!
 
 
 
Låt mig få måla upp en tavla: En härlig sol som värmer gott i ansiktet. Fullt med folk överallt som grillar, cyklar, solar, leker, NJUTER! Absolut vindstilla och en helt spegelblank sjö. Lite vingligt vid dom första paddeltagen, men jag får in rytmen och kommer in i ett flow! Några fiskmåsar som sjunger, små fisk som hoppar och några större fiskar som plaskar till och flyr när jag flyter fram.. Aaaaaaa underbart! 
 
 
 
Till dig som förstår vad jag menar med den här känslan, visst är den härlig!?
Till dig som inte förstår, du går miste om nått! Nu behöver du ju inte paddla kajak i högbo för att få känslan utan kan göra nått helt annat som får just dig att vilja skrika av glädje. Men det är stunder när man upplever den där känslan som gör livet värt att leva!
 
Ha en fortsatt underbar dag!!

Kommentera här: